Соціально-психологічна служба


СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ШКОЛИ

створена для успішної співпраці адміністрації, педагогів, учнів та їх батьків між собою та активної співпраці з зовнішніми соціальними структурами для надання всебічної кваліфікованої допомоги учасникам навчально - виховного процесу

Мета соціально-психологічної служби:

  • вивчення особливостей життєдіяльності та індивідуального розвитку особистості або групи;
  • поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • поліпшення психологічного клімату в учнівському колективах;
  • профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя серед учнів, медпрацівників та батьків.

Завдання соціально-психологічної служби:

  • сприяти поліпшенню соціально-психологічного клімату в учнівському, педагогічному та батьківському колективах;
  • сприяти підвищенню психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • розвиток творчих здібностей учнів;
  • допомога в професійному та життєвому самовизначенні старшокласників.

Діяльність соціально - психологічної служби включає такі основні напрями:

1.Соціально-педагогічний:

  • Надання кваліфікованої соціально - педагогічної допомоги дитині в саморозвитку, самопізнанні,самооцінці, самоствердженню, самореалізації.
  • Посилення позитивних впливів та нейтралізація або переключення негативних впливів соціального середовища.

2. Соціально-правовий:

  • Використання наявного арсеналу правових норм для захисту прав та інтересів особистості.
  • Обговорення та розв'язання проблемних питань, які виникають в житті учнівського колективу з порушення прав.
  • Проведення зустрічей з представниками соціальних служб, правоохоронних органів та місцевих органів влади з охорони прав дитини.

3. Соціально-психологічний:

  • Надання допомоги у вирішенні міжособистісних конфліктів, зняття депресивного стану.
  • Організація соціально - психологічних консультацій для учнів, педагогів, батьків, опікунів.

4. Соціально-профілактичний:

  • Організація системи профілактичних заходів з попередження девіантної та деліквентної поведінки дітей та підлітків.
  • Проведення в класах соціально - правових акцій та тренінгів з охорони прав дитини.
  • Ініціювання та проведення правових годин спілкування.

5. Соціально-діагностичний:

  • Вивчення та аналіз морального-психологічного фону навчального закладу з метою виявлення його впливу на особистість учня та розробка заходів щодо його оптимізації
  • Здійснення моніторингу щодо порушення прав дітей як серед учнівського колективу, так і з боку дорослих ( вчителів та тих, хто причетний до навчально-виховного процесу).
  • Дослідження психосоціальних особливостей розвитку учнів навчального закладу.

6. Соціально-інформаційний:

  • Знайомство з законодавчими актами а використання наявного арсеналу правових норм для захисту прав та інтересів особистості.
  • Організація та проведення практичних семінарів та форумів, лекторіїв та соціально - психологічних тренінгів.

7. Соціально - медичний:

  • Контроль за харчуванням, трудовим, фізичним вихованням, умовами організації навчального часу з метою підтримки здоров'я.
  • Вивчення психолого - медико - педагогічних особливостей учнів, їх мікросередовища, умов проживання.


Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати